Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

Review: Johnson's gel καθαρισμού

150ml  5,35 ευρώ

Το νέο μου απόκτημα όπως μπορείτε να δείτε κι εσείς είναι αυτό το αναζωογονητικό gel καθαρισμού από την σειρά Daily essentials της Johnson's για κανονική/μικτή επιδερμίδα. Η αγάπη μου γι'αυτή την εταιρία είναι μεγάλη. Από μπεμπέ την χρησιμοποιούσα και γι'αυτό την αγαπώ πολύ. Αυτό το προιόν πάντως δεν μπορώ να πω ότι ήταν κάτι το ιδιαίτερο.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μέσα Ιουλίου που άρχισα να ετοιμάζομαι για τις διακοπούλες μου, με μια βόλτα στο σουπερμάρκετ, πέτυχα την προσφορά 1+1 σε αυτό το προιόν κι έτσι το πήρα να το δοκιμάσω. Είναι ένα αναζωογονητικό ζελέ καθαρισμού που υπόσχεται ότι αφαιρεί ρύπους και μακιγιάζ ενώ ταυτόχρονα περιποιείται την επιδερμίδα. Περιέχει διαλυόμενους μικρόκοκκους, μεταλλικά στοιχεία που σέβονται την επιδερμίδα και παράγωγο βιταμίνης C, γνωστό για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Είναι κατάλληλο για ευαίσθητες επιδερμίδες και την περιοχή των ματιών. Να πω την αλήθεια, οι μικρόκοκκοι και το ότι είναι κατάλληλο για την περιοχή των ματιών ήταν αυτά που με τράβηξαν σε αυτό το προιόν.

Μετά από αρκετή χρήση κατέληξα στα εξής συμπεράσματα. Πιστεύω ότι το προιόν είναι υπερβολικά λεπτόρευστο (σαν νερό, εντελώς) και δεν αφαιρεί τόσο καλά το μακιγιάζ όσο ισχυρίζεται. Αφαιρεί αρκετά καλά το πολύ ελαφρύ μακιγιάζ (πούδρα-μάσκαρα) με λίγο τρίψιμο αλλά όσον αφορά το πιο βαρύ μακιγιάζ (μεικ απ-μάσκαρα αδιάβροχη-bronzer) δεν τα καταφέρνει πολύ καλά. Μένουν υπολείμματα μεικ απ καθώς επίσης όσες φορές και να ξαναβάλω προιόν στο χέρι μου και να τρίψω τα μάτια μου για να φύγει η μάσκαρα, δεν αφαιρείται με τίποτα. Δοκίμασα και το δεύτερο μπουκάλι για να δω αν ισχύει το ίδιο και με αυτό ή πήρα ελαττωματικό προιόν αλλά καμία διαφορά. Τα θετικά του ήταν ότι άφησε την επιδερμίδα μου πάρα πολύ απαλή, ενυδατωμένη και με μια αίσθηση φρεσκάδας. Δεν θα μπορούσα φυσικά να προσπεράσω την μυρωδιά του που την λατρεύω!!! Είναι η κλασσική ελαφριά πουδρένια μυρωδιά όλων των προιόντων της εταιρίας που σου θυμίζει μωρό. Επίσης, εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι το προιόν δεν κάνει καθόλου αφρό. Το συμπέρασμα τελικά είναι, ότι είναι ένα απαλό καθαριστικό προσώπου για απαλότητα και φρεσκάδα. Τελικά, το χρησιμοποιώ τώρα το καλοκαίρι πριν την παραλία ή σε μέρες που έχω βαφτεί ελάχιστα ή καθόλου.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα για ελαφρύ καθαρισμό και για όσες αναζητάτε έναν σύμμαχο απαλότητας και φροντίδας στην καθημερινότητά σας. 


Θετικά:
-αίσθηση φρεσκάδας στην επιδερμίδα
-απαλότητα που διαρκεί
-μυρίζει υπέροχα, ελαφριά, πουδρένια, σαν μωρό
-αφαιρεί το ελαφρύ μακιγιάζ

Αρνητικά:
-δεν αφαιρεί το βαρύ μακιγιάζ
-υπερβολικά λεπτόρευστη υφή (σαν νερό)
-οι μικρόκοκκοι που περιέχει, σπάνε με μεγάλη δυσκολία


Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτό το προιόν; 
Περιμένω εντυπώσεις και σχόλια σας!


2 σχόλια:

Eva M. είπε...

Δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν αλλά μου αρέσει πολύ το review σου!
Αναλυτικό & καλογραμμένο! :)

xx
FashionEvELand | FEEL

Natalia Lmpr είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown