Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2013

Avon Senses: It's a review

Η τελευταία μου αγορά είχε να κάνει με αφρόλουτρα. Έχω άπειρα από αυτά αλλά με αυτές τις μυρωδιές δεν μπόρεσα να τους αντισταθώ με τίποτα και τα αγόρασα!



2,20ευρώ 250ml
Sparkling
Αυτό το αφρόλουτρο με κέρδισε, το λάτρεψα!!!
Έχει μυρωδιές από cassis,τριαντάφυλλο και κεχριμπάρι! Έχει ένα ζεστό και αισθησιακό άρωμα που σε τυλίγει και πραγματικά πλημμυρίζει το χώρο καθώς σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές! Είναι το ωραιότερο αφρόλουτρο που είχα,έχω και θα έχω ποτέ! Θα μπορούσα να πλένομαι για το υπόλοιπο της ζωής μου μόνο με αυτό! Δεν υπερβάλλω! Το εννοώ! Δεν το χρησιμοποιώ αλλά κάθομαι και το μυρίζω απλά γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ την στιγμή που θα τελειώσει. Η εταιρία έχει σταματήσει να βγάζει το συγκεκριμένο και έτσι δεν θα μπορώ να το ξανα αποκτήσω! (Σας ικετεύω, έχετε δει πουθενά κανένα αφρόλουτρο οποιασδήποτε μάρκας με αυτά τα συστατικά-μυρωδιές??? Αφήστε σχόλιο από κάτω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!)





3,15ευρώ 500ml



Passion
Το δεύτερο αφρόλουτρο που πήρα είναι πιο γλυκό και όχι τόσο αισθησιακό.
Έχει μυρωδιές από floral, frangipane και tiare flower! Έχει ένα ζεστό και πολύ γλυκό άρωμα που σε τυλίγει ενώ σου αφήνει κάποια ξινίλα στο τέλος (με την καλή έννοια)! Δυστυχώς κι αυτό έχει σταματήσει να βγαίνει.











Αυτά τα αφρόλουτρα τα λάτρεψα γιατί είναι εντελώς διαφορετικά από τις μυρωδιές που κυκλοφορούν στην αγορά και κάνουν πραγματικά το μπάνιο, μια απολαυστική εμπειρία! Κάνουν όσο αφρό χρειάζεται και το άρωμά τους μένει στο σώμα για ωωωωωρες! Πράγμα που ειλικρινά λατρεύω! Δεν χορταίνω να μυρίζω το σώμα μου μετά από το μπάνιο! 


Εσείς έχετε κολλήσει έτσι με κάποιο αφρόλουτρό σας? 
Ποιές μυρωδιές σας αρέσουν στο μπάνιο? 


*Αυτό το ποστ είναι καθαρά ενημερωτικό και όχι διαφημιστικό 
ενώ τα προιόντα έχουν αγοραστεί με δικά μου χρήματα!

2 σχόλια:

Eva M. είπε...

Τελευταία έχω κολλήσει και εγώ με το Fleur De Vigne shower gel by Caudalie! Σε καταλαβαίνω απόλυτα!

Natalia Lmpr είπε...

Αααααχ μπορει να μην δινουμε τοση σημασια στα αφρολουτρα μας αλλα αμα ειναι ωραια, ΚΟΛΛΑΜΕ!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown