Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Links i love #2

Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η στήλη έχω να σου πω :) 

Πάντα και παντού μπορείς να πετύχεις όμορφα πράγματα γύρω σου οπότε το καλύτερο είναι να τα μοιράζεσαι με τους άλλους! 


Πάμε να δούμε τα τελευταία που είδα και μου τράβηξαν την προσοχή ;)

1. Μια τέλεια και πολύ πολύ χαριτωμένη diy ιδέα για να ανανεώσετε κομμάτια της γκαρνταρόμπας σας θα βρείτε εδώ.

2. Μια τέλεια και πολύ ελαφριά και υγιεινή ιδέα για μεσημεριανό στη δουλειά ή οπουδήποτε αλλά και για βραδινό είδα εδώ και μου άρεσε τρελά!

3. Εδώ θα μάθεις (αν δεν ξέρεις ήδη) το σωστό τρόπο για να απλώνεις την κρέμα ματιών και την κρέμα προσώπου σου. Πίστεψέ με έχει μεγάλη διαφορά όσων αφορά το αποτέλεσμα!

4. Αν και βρήκα λίγο αστείο τον συγκεκριμένο τίτλο (δεν ξέρω γιατί), πιστεύω ότι κάποιες από εσάς μπορεί να ενδιαφέρεστε πολύ για το θέμα της σκουρόχρωμης επιδερμίδας στη μασχάλη, οπότε σκέφτηκα ότι αυτό εδώ μπορεί να σας βοηθήσει!

5. Επειδή διακοπές τέλος (τουλάχιστον για τις περισσότερες από εμάς) και αυτό σημαίνει και λεφτά τέλος, δείτε εδώ που μπορείτε να περάσετε καλά αυτόν τον μήνα χωρίς να ξοδέψετε πολλά!





2 σχόλια:

Eva M. είπε...

Μα τι ωραία όλα! Το diy, το δροσερό γεύμα και κυρίως οι συμβουλές για την ενυδατική προσώπου & ματιών! :)

Natalia Lmpr είπε...

Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Εμένα κάτι τέτοια ποστ με εμπνέουν πολύ! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown