Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Liebster award - Το πρώτο μου βραβείο!

Όπως βλέπετε και από τον τίτλο ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ!

Η χαρά μου δεν περιγράφεται!

Η αλήθεια είναι ότι τελευταία τα βραβειάκια μου είχαν γίνει εμμονή! Διάβαζα όλα τα ποστ άλλων μπλογκερ και ανυπομονούσα να με δω στη λίστα με τους βραβευμένους....κι ήρθε αυτή η ώρα!


Να υπερευχαριστήσω την Τζένη από το tzen89 για την τεράστια αυτή χαρά που μου έδωσε και να σας προτείνω να την τσεκάρετε οπωσδήποτε καθώς έχει πολύ καλογραμμένα ποστ και στις επιλογές προιόντων συμφωνούμε απόλυτα!


Οι κανόνες του βραβείου Liebster:
-Πρέπει να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που ετοίμασε το άτομο που σου απένειμε το βραβείο.
-Πρέπει με τη σειρά σου να μοιράσεις το βραβείο σε άλλα 11 μπλογκ που έχουν λιγότερα από 200 μέλη και να κάνεις και εσύ με τη σειρά σου 11 διαφορετικές ερωτήσεις.
-Πρέπει να ενημερώσεις τα άτομα στα οποία δίνεις το βραβείο.


Οι ερωτήσεις της Τζένης:



1.Αγαπημένο ενυδατικό χειλιών;
Χμμ το αγαπημένο μου είναι ένα lip balm από την Apivita με ρόδι.




2.Φοράς ψεύτικες βλεφαρίδες;
Ποτέ! Δεν έχω δοκιμάσει καν να βάλω. Αισθάνομαι ότι θα μου βαραίνει πολύ το βλέφαρο και επίσης είμαι σίγουρη ότι θα τα κάνω μαντάρα οπότε οχι.




3.Ρουζ ή μπρόνζερ;
Ανάλογα το μακιγιάζ μου. Συνήθως πάντως, στο καθημερινό μου μακιγιάζ προτιμώ το ρουζ.




4.Αγαπημένη εποχή;
Η αγαπημένη μου εποχή είναι ο χειμώνας. Ξέρω ότι πολλές θα πείτε ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΗ; ΚΑΛΑ ΤΡΕΛΗ ΕΙΝΑΙ; Κι όμως εμένα μου αρέσει πολύ όλη η φάση με τα μπουφάν, τα κασκόλ και τα γαντάκια μου.




5.Αγαπημένες διακοπές;
Οι καλύτερες διακοπές μου ήταν στη Νάξο με τον έρωτά μου, πέρσυ!




6.Αλμυρά ή γλυκά;
Εννοείται ότι λατρεύω γλυκά! Πεθαίνω για οτιδήποτε σοκολατένιο!




7.Σκύλος ή γάτα;
Έχω και τα δύο αλλά η αλήθεια είναι ότι έχω μια αδυναμία περισσότερο στον Τουλουζ, τον γατούλη μου! Δείτε τον! Δεν είναι τέλειος;;;




8.Πόσα χρόνια οδηγείς;
Κλείνω ενάμιση χρόνο σε λιγάκι :)

9.Φοράς αξεσουάρ στα μαλλιά;
Το μόνο αξεσουάρ που φοράω στα μαλλιά μου είναι το λαστιχάκι (αν μπορεί να θεωρηθεί αξεσουάρ). Α! και φοράω και στέκα στον καθημερινό μου καθαρισμό προσώπου :Ρ

10.Αγαπημένο ηλεκτρονικό κατάστημα;
Από το μόνο μέρος που έχω ψωνίσει μέσω ιντερνετ είναι το ebay. 

11.Πόσες ώρες κάθεσαι στον υπολογιστή; 
Πφφφ καλά! Η αλήθεια είναι ότι κάθομαι με τις ώωωωρες και μάλιστα δεν σηκώνομαι παρά μόνο όταν δω την ώρα και πάθω ένα σοκ που δεν πρόλαβα για ακόμη μια μέρα να τελειώσω τις δουλειές μου. Πρέπει να το κοιτάξω λίγο αυτό..

Και τώρα οι δικές μου ερωτήσεις!
1. Ποιο ήταν το πιο όμορφο ταξίδι που έχεις κάνει;
2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου προιόν μακιγιάζ;
3. Είσαι κορίτσι των μακροχρόνιων σχέσεων ή βαριέσαι εύκολα;
4. Ποιό είναι το αγαπημένο σου αξεσουάρ; Σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, βραχιόλια ή κολιέ;
5. Αγαπημένη εποχή;
6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου κατάστημα;
7. Ελληνική ή ξένη μουσική;
8. Έντονο κραγιον ή smoky eyes;
9. Ποια είναι η αγαπημένη σου συνήθεια;
10. Το πιο όμορφο και ελκυστικό σου χαρακτηριστικό;
11. Τι θα άλλαζες σε εσένα; Ένα εξωτερικό κι ένα εσωτερικό χαρακτηριστικό.

Δίνω με τη σειρά μου αυτό το βραβείο στα παρακάτω μπλογκ:


Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε με σχόλιο το link με τις δικές σας απαντήσεις για να το δω!

Μέχρι τότε, φιλιά πολλά!




10 σχόλια:

Κοραλλία Τ είπε...

Αααααα! Τι γλύκας που είναι ο γάτος σου! Έχω κι εγώ μια "μικρή" αδυναμία στα γατιά αλλά δεν έχω ένα δικό μου! :(

tzen89 είπε...

Πολύ χάρηκα που το έκανες!!!!
:)

Natalia Lmpr είπε...

Αααα σε ευχαριστω! Ειμαι ερωτευμενη μαζι του :)

eleni brightside είπε...

Σε ευχαριστω πολυ για το βραβειακι Ναταλια μου!!!!

Dwra Rd είπε...

se eyxaristw poly gia to vraveiaki!! Elpizw na vrw xrono na kanw to analogo post!
8a se enhmerwsw suntoma! Filakiaaaa :)

Natalia Lmpr είπε...

περιμενω με αγωνια τα ποστ σας κοριτσια μου :) :) :)

Kate Letivaki είπε...

Συγχαρητηρια σου αξιζει Ναταλια μου σε ευχαριστω πολυ για το βραβειο ^^

Natalia Lmpr είπε...

@letivaki περιμενω τις δικες σου απαντησεις κοριτσακι μου :)

ℳata είπε...

δεν ειπα ποτε ευχαριστω η γαϊδουρα!

Natalia Lmpr είπε...

χαχαχα δεν πειραζει καλε :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown