Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

Links i love #3

Γεια σας!!! Σήμερα σας έχω πολλά και ενδιαφέροντα Links i love!
Πάμε να τα εξερευνήσουμε μαζί!


1. Τα μαλλιά μου τελευταία με την συχνή βροχή και την πολύ υγρασία έχουν καταστραφεί. Φριζάρουν απίστευτα και αναγκάστικα να αλλάξω τα προιόντα μαλλιών που χρησιμοποιώ με άλλα πολύ πιο ενυδατικά. Μιας και λοιπόν το έψαξα αρκετά το θέμα της ενυδάτωσης των μαλλιών μου, σας δίνω μια μικρή συμβουλή εδώ!

2. Μια απίστευτη γυναίκα που με έκανε να κλάψω από τα γέλια και να την θαυμάσω απίστευτα θα δείτε εδώ!

3. Μια λαχταριστή ανάγκη για γλυκάκι είχα τις προάλλες και ψάχνοντας βρήκα αυτά τα απίθανα ποπ κορν καραμέλας εδώ!

4. Κάποια ληγμένα καλλυντικά που βρήκα σε αυτά τα συρτάρια μου (σαν της Mairy Poppins ξέρετε, 100 μέτρα βαθιά που έχουν ότι ζητήσεις) με έκαναν να ερευνήσω το θέμα λίγο παραπάνω καθώς κάποια από αυτά ήταν αγαπημένα και δεν μου πήγαινε η καρδιά να τα πετάξω. Έτσι, βρηκα μια τέλεια λύση εδώ!

5. Το τελευταίο link αφορά αυτές που το χουν λίγο παραπάνω με την τεχνολογία και φυσικά έχουν instagram!!! ( βρείτε με στο instagram ως @natalialmpr) ποιά φίλτρα είναι τα κατάλληλα για να ομορφήνουν τις beauty φωτογραφίες σας? Εάν αναρωτιέστε, θα σας λυθεί η απορία εδώ!


Μέχρι το επόμενο ποστ,
Σμουαααατς! 


12 σχόλια:

Eva M. είπε...

Όμορφα links!
Ειδικά η συμβουλή για το pre conditioning!
Θα το κάνω με αμυγδαλέλαιο!
<3

Natalia Lmpr είπε...

Ανυπομονώ να μου πεις πως πήγε! εγώ το έχω κάνει 3 φορές μέχρι τώρα κι έχω δει αρκετά μεγάλη διαφορά όσον αφορά το φριζάρισμα και το πόοοοσο μαλακά είναι τα μαλλάκια μου μετά! :)

tzen89 είπε...

Πολύ ωραία τα link που πρότεινες!Καλά έριξα πολύ γέλιο με Christina ..είχες δίκιο!

Natalia Lmpr είπε...

Την λάτρεψα την κυρία!!! ;) Είναι άπαιχτη!!!!

Sophie G. είπε...

ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ POST ΣΟΥ!!! ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ!!! ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟ!!!! ΣΟΦΗ ΑΠΟ http://beautylicioussecrets.blogspot.gr/

beauty and the food beast! είπε...

αχχααχαχχα γέλασα πολύ με αυτήν με τις μιμήσεις!!!!!!!!!!!!!!!

Natalia Lmpr είπε...

ειναι τελεια η γυναικα! πραγματικα την θαυμασα!!! :) χαιρομαι που σου αρεσε !!!

Natalia Lmpr είπε...

@sophie αααα σευχαριστω πολυ γλυκουλι μου!!! τρεχω να σε ''τσεκαρω'' :)

ANDYSTYLE είπε...

nice :)

http://www.bloglovin.com/en/blog/4602025

Natalia Lmpr είπε...

@andystyle thank you a lot! im cheking yours right now ;)

Eva M. είπε...

Λοιπόν, έκανα το preconditioning και με αμυγδαλέλαιο & με ελαιόλαδο.
Η αλήθεια είναι ότι και τις 2 φορές τα ξέπλυνα με δυσκολία τα μαλλιά μου αλλά το αποτέλεσμα αποζημιώνει! Μία φορά το μήνα στο εξής! <3
xxx

Natalia Lmpr είπε...

χαιρομαι πολυ που σε βοηθησε! κι εγω ειδα διαφορα στα μαλλια μου! οσο για το ξεβγαλμα, υπαρχουν διαφορα τιπς στο ιντερνετ για πιο ευκολο ξεβγαλμα.. ψαξτο λιγακι για θα βρεις σιγουρα κατι που να σε βοηθησει! αν δεν βρεις κατι εσυ, πες μου να το ψαξω κι εγω αμα θελεις :) <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown