Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Another Haul - Avon

Αυτές τις μέρες δεν μπορώ να κρατηθώ. Ψωνίζω συνέχεια! Ας με σταματήσει κάποιος Θεέ μου!


Στο τελευταίο μου ξέσπασμα shopping, αγόρασα αρκετά ;) Πάμε να τα δούμε αναλυτικά!


Ξεμπερδευτικό σπρέυ μαλλιών: ένα απλό ξεμπερδευτικό μαλλιών με άρωμα μήλο! Και μάλιστα από την παιδική σειρά περιποίησης μαλλιών!
1,90ευρώ τα 200ml


Solutions freshest pure dual phase facial cleanser: Ένα διφασικό καθαριστικό προσώπου. Χρειάζεται ξέπλυμα με νερό (εγώ όμως έτσι κι αλλιώς όλα αυτά τα προιόντα τα ξεπλένω από το προσωπό μου), και δεν είναι κατάλληλο για χρήση στα μάτια!
2,50ευρώ τα 200ml


Skin so soft, soft and smooth αποσμητική ρολλέτα. Το διαφορετικό που έχει η συγκεκριμένη ρολλέτα από τις άλλες είναι ότι ισχυρίζεται ότι μειώνει την τριχοφυία. Έχω αγοράσει 3 τεμάχια και μετά από κάποια χρήση, αναμείνατε review για να δούμε μαζί τα αποτελέσματα! 
1,30ευρώ τα 50ml


A-Care κρέμα χεριών και νυχιών: Η συγκεκριμένη κρέμα χεριών, σχεδιασμένη με γλυκερίνη και ασβέστιο, βοηθά στην αποκατάσταση της ενυδάτωσης των χεριών και προστατεύει από την ξηρότητα. Αφήνει τα νύχια υγιή και λαμπερά. Τη συγκεκριμένη την είχα ξαναπάρει στο παρελθόν και έμεινα πολύ ευχαριστημένη οπότε τώρα που ήταν σε προσφορά εννοείται ότι την άρπαξα! 
1,50ευρώ τα 100ml


Planet spa θεραπευτικά έλαια μαλλιών με λάδι μεσογειακής ελιάς: Το συγκεκριμένο λαδάκι για τα μαλλιά είναι για θεραπεία και όχι για καθημερινή χρήση. Χρειάζεται ζέσταμα και μένει στα μαλλιά για περίπου 1 ώρα καθώς τα θρέφει, τα ενυδατώνει και διορθώνει την θαμπάδα και το φριζάρισμα. 
1,90ευρώ τα 50ml


Solutions Hydra Radiance night: Αναζωογονητική κρέμα νύχτας που όπως υποστηρίζει αποκαλύπτει πιο φωτεινή, υγιή επιδερμίδα. Εμπλουτισμένη με εκχυλίσματα Grains of Paradise και ένα Θρεπτικό Σύμπλοκο, βοηθάει στη διατήρηση της ενυδάτωσης της επιδερμίδας για πιο ζωντανή, λαμπερή εμφάνιση. Η τόσο χαμηλή τιμή της καθώς και η θαμπή μου επιδερμίδα, με ώθησαν να την πάρω....τρέχοντας!
3,60ευρώ τα 50ml


Αυτά από μένα! Αναμείνατε αρκετά reviews από αυτό το Haul!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά? 
Πως σας φάνηκε?

Μέχρι το επόμενο ποστ
Σμουυυυυτς!




7 σχόλια:

tzen89 είπε...

Μεγεια!!!Από όλα αυτά έχω το αποσμητικό και την κρέμα χεριών.Θα συμφωνήσω για την κρέμα είναι πάρα πολύ καλή.Το αποσμητικό ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει αλλά δεν περιμένω και πολλά.
Αμα δεις διαφορά κανε ενα review για το συγκεκριμένο.

Eva M. είπε...

Δεν έχω γενικά εμπειρία από Avon, δεν έχω δοκιμάσει μάλιστα κάποιο από τα παραπάνω οπότε τα review σου θα έχουν ενδιαφέρον!
Φιλιάαα

Natalia Lmpr είπε...

@tzen89 εγινε :) θα κανω οπωσδηποτε για το αποσμητικο! stay tuned ;) <3

@eva χαιρομαι που σου αρεσουν! ριξε μια ματια παντως εχουν καποια πολυ καλα προιοντα σε πολυ καλες τιμες ;) αν χρειαστεις κατι πες μου! Φιλιααα :) <3

Kate Letivaki είπε...

Με γεια σου ^^ περιμενουμε review!

Vasiliki An είπε...

Εχω δοκιμάσει τη κρέμα χεριών στο παρελθόν, και ειχα μεινει και εγώ πολύ ευχαριστημένη! Θέλω να την ξαναγοράσω ! Πολύ ωραιο το ποστ σου :) xx

tzen89 είπε...

Εγώ πάλι!Σε έκανα tag.
http://tzen89.blogspot.gr/2013/12/its-christmas-time-tag.html

Natalia Lmpr είπε...

Σας ευχαριστω πολύ κοριτσάκια μου!!! :) Να ειστε καλα ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown