Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Empties #1


Γεια σας γεια σας!
Έφτασαν κιόλας οι γιορτές και αυτό το χριστουγεννιάτικο-γιορτινό κλίμα εγώ το λατρεύω!
Βέβαια, αυτή η εποχή με κάνει να θέλω να αγοράσω ότι υπάρχει στον κόσμο! Πφφφ...
Τέσπα, μιας και πλησιάζει η αλλαγή του χρόνου (και μιας και πλέον δεν χωράνε τα πράγματά μου πουθενά) είπα να κάνω ένα μικρό ξεκαθάρισμα και να δω τι έχει τελειώσει και τι έχει λήξει ώστε ο νέος χρόνος να με βρει πανέτοιμη!
Πάμε να τα δούμε ένα ένα... 


Το πρώτο που μου άδειασε ήταν το αφρόλουτρο της Avon από την σειρά Bubble Bath με άρωμα Blackberries & Vanilla. Ήταν από τα ωραιότερα αφρόλουτρα που έχω δοκιμάσει αφού μύριζε πραγματικά υπέροχα και η μυρωδιά έμενε για ώρες μετά, στο μπάνιο ή στο δέρμα μου. Σίγουρα θα το ξαναπάρω! Θα το ψάξω άμεσα!


Ύστερα, το ξεβαφτικό νυχιών της Care ήταν καλούλι αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Αφαιρούσε εύκολα το απλό βερνίκι αλλά τα έβρισκε πολύ σκούρα με το glitter αφού ήθελε να τρίβεις με τις ώρες για να φύγει και στο τέλος έκανε κακό στα νύχια όλη αυτή η διαδικασία αφού τα ταλαιπωρούσε και τα αδυνάτιζε. Θα προτιμήσω να δοκιμάσω κάτι άλλο!


Ακολουθούν τα ανταλλακτικά ξυραφάκια Venus Breeze. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτά, τα παίρνω συνέχεια και τα έχω βολευτεί πολύ. Δεν κόβομαι πια στο ξύρισμα ούτε προκαλείται κάποια κοκκινίλα ή ερεθισμός όπως συνήθιζε με άλλα προιόντα ξυρίσματος. Το κακό τους βέβαια είναι ότι είναι ακριβά! Έχω ήδη πάρει το επόμενο κουτάκι!


Αυτές είναι οι πρώτες αμπούλες που χρησιμοποίησα ποτέ μου :Ρ Είναι της Avon από τη σειρά Planet Spa και πιο συγκεκριμένα είναι οι αναζωογονητικές αμπούλες με κινέζικο ginseng. Αυτό το κουτάκι περιέχει 4 αμπούλες των 2ml η κάθε μια. Δεν μπορώ να πω ότι είδα κάποια διαφορά στο πρόσωπό μου. Κι επίσης δεν μου άρεσε η αίσθηση του τόσο λαδερού προιόντος στο δέρμα μου. Δεν είμαι γενικά λάτρης των λαδιών. Δεν θα τις ξαναπάρω. 


Όπως θα καταλάβατε όσες φοράτε φακούς επαφής, αυτό είναι το υγρό φακών της Meyers και πιο συγκεκριμένα το AquaMax performance. Είναι το αγαπημένο μου και όσα κι αν έχω δοκιμάσει γυρνάω σε αυτό. Είναι πολύ ενυδατικό και δεν μου ξεραίνει τα μάτια ακόμη και σε περιβάλλον με έντονη κάπνα από τσιγάρο. Εννοείται το έχω ήδη ξαναπάρει. 


Αποτριχωτική κρέμα για το ντους με Aloe Vera & Vitamin E από την Veet. Είναι καλό, κάνει την δουλειά του όπως λέει αν και εγώ την αφήνω 8 λεπτά αντί για 5 για να προλάβει να δράσει γιατί αλλιώς η αποτρίχωση δεν γίνεται ομοιόμορφα αλλά τόπους τόπους. Βρίσκω λίγο δύσκολη την διαδικασία αφαίρεσης των τριχών και του προιόντος από πάνω μου πάντως. Είμαι εγώ τόσο περίεργη ή το έχει και κανείς άλλος αυτό? Κορίτσια, βοηθήστε! Δεν ξέρω αν θα την ξαναπάρω. Θα δοκιμάσω κάτι άλλο μήπως μου ταιριάξει καλύτερα. 


Τελευταίο είναι ένα βερνίκι νυχιών από την εταιρία Biolife στην απόχρωση 135. Γράφει επάνω η συσκευασία ότι είναι από την σειρά Shiny resist with proteins. Το έχω πάνω από 7 χρόνια και χάλασε πια. Το χρώμα είναι υπέροχο και θα αναζητήσω σίγουρα κάποιο που να του μοιάζει στην αγορά. 


Αυτά ήταν τα empties μου λοιπόν! 
Βρήκατε κάποιο ενδιαφέρον προιόν στην λίστα μου?
Έχετε μήπως εσείς να μου προτείνετε κάποια που να με αφήσουν πιο ευχαριστημένη?
Περιμένω με μανία τα νέα και τα σχόλιά σας!


Φιλιά πολλά

5 σχόλια:

beauty and the food beast! είπε...

Θέλω πολύ να δοκιμάσω το αφρόλουτρο γιατί μου αρέσει πολύυυυυ η μυρωδιά βανίλλιας αλλά και μούρων!

Δέσποινα Δεσποινάκι είπε...

πολύ ωραια empties.Τις αμπουλες αυτές τις εχω και εγω και δεν τις εχω χρησιμοποιησει ακομη !!! :) φιλια!!!

Vasiliki An είπε...

Τελειο χρωμα το βερνίκι της biolife! Kαι το αφρολουτρο, φαντάζομαι θα ειχε υπέροχο άρωμα :) xx

Eva M. είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τίποτε από αυτά οπότε το ποστ σου ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον!
Φιλάκιαα

Natalia Lmpr είπε...

@Beauty and the food beast: Λατρεύω αυτόν τον συνδιασμό! Είναι ο αγαπημένος μου ;) Θα το λατρέψεις κι εσυ το συγκεκριμένο! Σιγουρα! Καλές γιορτές!

@Δέσποινα Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Χρησιμοποίησε τες κι εσύ και πες μου γνώμη ;) Φιλιά πολλά! Καλές γιορτές!

@Vasiliki Ααααχ ασε! Κόλαση! Πραγματικά! Το ζητάω και πάλι απεγνωσμένα! Καλές γιορτές :)

@Eva Χαίρομαι πολύ που το βρήκες ενδιαφέρον ;) Να είσαι καλά κι ελπιζω να περνάς τέλεια αυτές τις μέρες! Καλές γιορτές!

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown