Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013

My Body Shop gifts.


Καλά Χριστούγεννα σε όλες!!! Εύχομαι να περνάτε υπέροχα!
Υγεία, ευτυχία και πολλή αγάπη!!!
Είμαι εδώ να σας δείξω τα πρώτα δωράκια που δεν είναι άλλα από
δυο Body Shop gift set! 


Το ένα σετάκι είναι δικό μου και μυρίζει Japanese Cherry Blossom και περιέχει ένα shower gel, μια κρέμα σώματος και ένα σφουγγαράκι για το μπάνιο. Μυρίζει πραγματικά υπέροχα! Κάπως έντονα αλλά φρουτένια! Σίγουρα θα το ευχαριστηθώ πολύ!

Το άλλο το έφεραν δώρο στην αδερφή μου και μυρίζει White Musk! Περιέχει κι αυτό τα ίδια με την ανάλογη μυρωδιά αλλά μπορώ να πω ότι αυτό που άρεσε κάπως περισσότερο :$ Η μυρωδιά του είναι πιο χαλαρωτική και παραδεισένια!

Σε γενικές γραμμές μας άρεσαν πολύ τα σετάκια μας και θα τα αξιοποιήσουμε πολύ σύντομα κιόλας! Έτσι κι αλλιώς είναι δωράκια, που σημαίνει ότι δεν κρατιόμαστε να τα χρησιμοποιήσουμε! 

Κοριτσάκια μου σας αφήνω και τρέχω για μπανάκι ;)
Φιλιά πολλά! Να περνάτε τέλεια!
Να αγαπάτε πολύ!





4 σχόλια:

Vasiliki An είπε...

Πολύ ωραία και τα δύο και υπέροχα αρώματα! Με γεια σου :)

Dina Sofia είπε...

Πολύ όμορφα και τα δύο!!
Το white musk το έχω και το έχω κατά ευχαριστηθεί!! :)
Αν θες ρίξε μια μάτια και στο δικό μας blog http://beautylittlesecretssd.blogspot.gr
Φιλιά πολλά Σοφία!! :) <3

Peli tselempi είπε...

υπέροχεσ ιδέες για δώρα έχουν τα body shop!να τα χαρείς!καλές γιορτές!
σε έχω κάνει και tag στο chtistmas tag!φιλια!
http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/2013/12/the-christmas-tag.html

Natalia Lmpr είπε...

@vasiliki Σευχαριστω πολύ! Χρονια πολλά! Οτι επιθυμεις! :)

@Dina Σευχαριστω πολύ κοριτσι μου! Να είσαι καλά! Είμαι ήδη μέλος στην παρέα σας από Bloglovin! :)

@Peli Πραγματικά μαρέσουν πολύ κι εμένα τα σετάκια τους! Χρόνια πολλά! Καλές γιορτές να έχεις! Σε ευχαριστώ πολύ και για το tag! Θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία! Φιλιά πολλά! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown