Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2014

Νικητης του Come back - Giveaway!!!



Καλησπερα σε όλα τα κορίτσια μου! Είμαι πολύ χαρούμενη μιας και τελείωσε πριν κάποιες ώρες ο διαγωνισμός, και είμαι σήμερα εδώ για να ανακοινώσω τον νικητή!

Καταρχήν, θέλω να σας πω ότι είμαι πολύ ευτυχισμένη για την τόσο μεγάλη συμμετοχή σας στον πρώτο μας διαγωνισμό, γιατί πραγματικά σας θεωρώ την αρχική μου παρεούλα. Όσοι κι αν ακολουθήσουν με την σειρά τους την παρέα μας αυτή, εσείς είστε η παρεούλα που κατέχετε μια ξεχωριστή θέση μέσα μου! Με εσας, τα σχόλιά σας και την θετική σας αύρα έρχομαι πάντα πίσω στο bloggακι μου με ένα τεράστιο χαμόγελο!

Τέρμα, οι συγκινήσεις τώρα και πάμε να δούμε μαζί τον νικητή....


ALKMINI MINI


Έχω επικοινωνήσει ήδη με την Αλκμήνη και περιμένω να μου στείλει τα στοιχεία της!

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους και όλες!





1 σχόλια:

Sissy Venetou είπε...

Πολύ ωραίο το blog σου ελπίζω να κάνεις και άλλους διαγωνισμούς!!
Φιλάκια πολλα!
xxx

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown