Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017

Η μάχη των spray conditioner!

Καλησπέρα κορίτσια μου!

Έχω στην κατοχή μου δύο spray conditioner και ένα μου αρέσει και το άλλο ανυπομονώ να τελειώσει. Πάμε να τα δούμε αναλυτικά και να σας πω την γνώμη μου γι'αυτά.


Johnson's: Το νέο μου απόκτημα είναι το spray conditioner για εύκολο χτένισμα της Johnson's (σε στεγνά ή βρεγμένα μαλλιά). Γενικά είμαι φαν αυτής της μάρκας για τα μπεμπέ, αλλά αυτό το προιόν δεν με άφησε ικανοποιημένη. Είναι άοσμο κι έχει ελαφριά σύνθεση. Θεωρώ όμως ότι η σύνθεσή του παραείναι απαλή, αφού χρειάζεται πάρα πολύ προιόν και πολλούς ψεκασμούς για να κάνει δουλειά. Και πάλι δηλαδή, δεν ξεμπερδεύει καλά τα μαλλιά. Για να καταλήξουν να είναι μαλακά κι ευκολοχτένιστα, και να γλιστράει η χτένα πάνω τους, θέλει τόσο προιόν που τελικά καταλήγουν να είναι λαδωμένα. Λυπάμαι που το λέω αλλά δεν θα το ξαναπάρω. (200ml)

Avon: Το απέκτησα κατά τύχη. Βασικά η μαμά μου το αγόρασε για εκείνη, αλλά όταν το δοκίμασα, ξαφνικά έγινε δικό μου. Είναι από τα καλύτερα προιόντα της Avon από αυτά που χω δοκιμάσει και σίγουρα θα το ξαναπάρω. Το σπρέυ του ρίχνει προιόν σε τεράστια επιφάνεια των μαλλιών μου κι έτσι, δεν καταναλώνω πολύ προιόν ενώ ταυτόχρονα, κάνει τα 'δύσκολα' και σγουρά μαλλιά μου να χτενίζονται με ελάχιστες βουρτσιές. Και το πιο τέλειο είναι το άρωμά του που κάνει τα μαλλιά μου να μυρίζουν βερύκοκο για ωωωρες! Παρόλο που δεν είμαι λάτρης του βερύκοκου, αυτή η ελαφριά μυρωδιά που μένει στα μαλλιά μου, μου αρέσει πολύ. (125ml 3,50€)





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown