Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

Avon nailwear pro+ Racy!




Yesterday was a mani day! As i opened my drawer with my endless nail polishes, this one immediately caught my attention! I had never used Avon nailwear pro+ Racy by the time i got it, so i definitely wanted to try it. By the first coat, it stole my heart. By the second one, it became my favourite nail polish. It has something of burgundy and fuchsia. What a color! In the bottle it looks more of a darker fuchsia while at nails more of a burgundy one.
I love it! What do you think?
_______________________________________________________________________
Χτες ήταν η μέρα μανικιούρ. Ανοίγοντας λοιπόν το μαγικό μου συρταράκι με τα άπειρα μανώ μου, αυτό το χρώμα μου τράβηξε αμέσως την προσοχή! Δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ το Avon nailwear pro+ Racy από την ώρα που το πήρα, οπότε ήθελα σίγουρα να το δοκιμάσω. Με την πρώτη στρώση μου έκλεψε την καρδιά. Με την δεύτερη δε, έγινε το αγαπημένο μου χρώμα! Έχει κάτι από μπορντώ, κάτι από βυσσινί και κρύβει κι ένα φούξια μέσα του! Υπέροχο χρώμα! Στα νύχια φαίνεται πιο μπορντώ ενώ στο μπουκαλάκι πιο σκούρο φούξια. 
Μ'αρέσει τρελά! Εσεις τι λέτε? 



5 σχόλια:

Eva M. είπε...

Ντάξει φοβερό χρώμα!!!!
Φιλιάα

Natalia Lmpr είπε...

@Eva κι εγω το λατρευω!!!

Φιλια πολλα <3

Νails world είπε...

τι τελειοοο χρωμααα :)
χοχο

tzen89 είπε...

Οντως ωραίο χειμωνιάτικο χρώμα.Γενικά τα βρίσκω θαυμάσια τα μανο της avon.Ειδικά αυτά που στεγνώνουν γρήγορα..
Σε εχω κάνει tag.http://tzen89.blogspot.gr/2014/02/tag-game.html

Natalia Lmpr είπε...

Oooo σε ευχαριστω πολυ! τρεχω να το δω ;)

Φιλια πολλα <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown