Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014

London Haul!!!

Καλή χρονιά κοριτσάκια μου!!! Εύχομαι η νέα χρονιά να φέρει υγεία, επιτυχίες και
πολύ αγάπη σε εσάς και τους αγαπημένους σας!!! 





Είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό το ποστ μιας και θα σας δείξω [sneak peek ;)] τι αγόρασα από το ταξίδι μου στο Λονδίνο! Μπορώ να πω ότι ψώνισα πολλά πράγματα, υπερβολικά πολλά, αλλά ρε κορίτσια είχε εκπτώσεις εκει!!! Θα ήταν χαζό εκ μέρους μου να μην τις εκμεταλλευτώ! Επίσης, σοκαρίστηκα με το πόσο φθηνότερα είναι προιόντα που στην Ελλάδα θεωρούμε high end brands σε σχέση με το εξωτερικό που θεωρούνται μάρκες που μπορεί να τις αγοράσει και να τις χρησιμοποιήσει ο οποιοσδήποτε ανεξαρτήτως το πορτοφόλι του. Στο haul μου υπάρχουν και brands που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα αλλά αν σας αρέσει κάτι μπορείτε να το πάρετε και μέσω ίντερνετ!

Κλείνοντας, θέλω να σας πω κάτι.. Πήγα σε υπερβολικά πολλά μαγαζιά εκεί και είδα τον τρόπο που ντύνονται αλλά και βάφονται οι γυναίκες εκεί και μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα. Το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών ήταν γυναίκες καλοντυμένες, με πολύ ωραίο γούστο (αν και αυτό είναι υποκειμενικό) και με πραγματικά flawless skin και μακιγιάζ φυσικά! Οι γυναίκες εκεί αντιλαμβάνονται διαφορετικά τον χώρο της ομορφιάς. Προτιμούν να δώσουν κάποια παραπάνω χρήματα και να αγοράσουν ένα καλό προιόν από καλή μάρκα παρά να πάρουν το ρίσκο με προιόντα πιο φθηνά. Και μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα αυτό, με εντυπωσίασε! Με έκανε να αλλάξω λιγάκι το πως βλέπω τα πράγματα και τον χώρο της μόδας και της ομορφιάς και με έβγαλε κάπως από το 'κουτάκι' της Ελλάδας! Αυτή την αλλαγή θα την δείτε και αυτό τον χρόνο, σταδιακά, μέσα από διάφορα νέα προιόντα που θα αποκτήσω, μέσω κάθε ποστ και review! ;)

Υ.Γ. Είπα να σας γεμίσω φωτο για να ζηλέψετε :Ρ
Υ.Γ. Όπως βλέπετε, θα ακολουθήσουν πολλααα reviews!



20 σχόλια:

marilena kekatou είπε...

afhses tipota sta magazia tou londinou agaph?

Natalia Lmpr είπε...

@marilena Οχι! Τα πήρα όλα! Ότι μου άρεσε το έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη :Ρ
Αν και είχα κάνει μια μεγααααλη wishlist μπορώ να πω, που έπρεπε να αντιμετωπίσω χαχαχα

Marianna Chalkiadaki είπε...

Χαχαχαχαχα πήγες κι εσύ τη Boxing day; Εγώ του 'δωσα και κατάλαβε εκείνη τη μέρα! Κι επίσης έχουμε πάρει τον ίδιο κουμπαρά! Με γεια όλα!

Dina Sofia είπε...

Sooo jealous!!!!
Από που να ξεκινήσω, από τα παπούτσια,το κολιέ,τα καλλυντικά;
Όλα είναι τέλεια!!!!
Με γεια σου...φιλία πολλά Sophia :*

Kate Letivaki είπε...

ουουουου τελεια ολα +_+ με γεια σου γιαμ ανυπομονω για τα reviews!!!

Zaxari kai omorfia είπε...

πο ποοοο! εμεινα! ποσο θα ηθελα να παω και εγω!

tzen89 είπε...

Εντάξει,όχι απλά ζήλεψα..Και ταξίδι και ψώνια;;
Μεγεια,μεγεια,μεγεια.Να τα χαρείς όλα κοριτσάκι μου γλυκό!

Eva M. είπε...

α είναι φανταστικά όλα ρε κορίτσι!
Ήξερες τι αγόραζες μου φαίνεται!
Να τα χαρείς!!!

Φιλιάαα

Lila Amanatidou είπε...

Ζηλεύω ειλικρινά...όσο τα βλέπεις είναι σαν να είσαι στον παράδεισο χαχα!
Να τα χαρείς κορίτσι <3
Λίλα από το Maquillage-beauté by Lila

Eleftheria S. είπε...

Καταπληκτικά όλα! Να τα χαρείς! :)

Vasiliki An είπε...

Και μονο κοιτώντας τις φωτογραφιες χορταινεις!! Αα τελεία είναι όλα! Να τα χαρείς!! :)

Maria Pinto είπε...

Αχ τι ωραία πραγματάκια πήρες!!! Ανυπομονώ να δω αναλυτικά reviews και έχω να προσθέσω οτι σε ζηλεύω πάαααρα πολύ που πήγες Λονδίνο! :-)
mariasbeautifulworld.blogspot.gr

Sumitra Magdalin είπε...

rich purchase. Visit and follow my blog, I will do the same as a return.
http://sumitrastuff.blogspot.com/search?updated-max=2013-12-23T05:11:00-08:00&max-results=3

Everything about beauty and makeup by Marw86 Make up! είπε...

Είναι όλα τέλεια!!!!Τί να πρωτοσχολιάσουμε?Για το ταξίδι?Ή για τα φοβερά προιόντα που ψώνισες?Μου άρεσαν όλα,και μου έκανε εντύπωση που μας είπες ότι οι high end εταιρείες είναι πολύ οικονομικές εκεί,εγώ θα φανταζόμουν ότι θα ήταν και πιο ακριβά εκεί.Στην Γαλλία πάντως που είχα πάει μπορώ να πω ότι ήταν πιο ακριβές οι high end από εδώ.

ioanna chiotelli είπε...

Ζηλέψαμε τα κατάφερες!!!Πολύ ωραία πραγματάκια!Ανυπομονούμε για reviews!Φιλια!
http://love4glam3.blogspot.gr/

Dimitra M είπε...

Πωπω ποσα πολλά και ωραία πραγματα!Τυχερη που πηγες Λονδινο!!!
Αν θελεις μπορεις να δεις στο μπλογκ μου hauls και reviews διάφορων προϊοντων!!!
Πολύ ωραιο το μπλογκ σου!!

http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

Natalia Lmpr είπε...

Κορίτσια μου όμορφα σας ευχαριστώ πολύ! Είναι όντως όλα τοσο τέλεια! Κάποια από αυτά τα χρησιμοποιώ καθημερινά και με έχουν αφήσει άναυδη κι άλλα τα περίμενα καλύτερα από ότι είναι τελικά. Αναμείνατε reviews που εύχομαι να σας καταπλήξουν :Ρ

Φιλιά πολλά σε όλες και στην κάθεμία ξεχωριστά <3

Natalia Lmpr είπε...

@Dimitra θα το τσεκάρω άμεσα κιόλας!!!

Σμουτς!!! :)

Νails world είπε...

πολύ ομορφο ποστ.... τα κολιε που πηρες ειναι υπεροχαα... χχ <3 Με γεια σουυ ..

Natalia Lmpr είπε...

@Nailsworld Σε ευχαριστώ πολύ! Έχω ένα κολληματάκι τελευταία με αυτά αλλά προσπαθώ να μην κάνω υπερβολές :)

Φιλιά πολλά <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown